Ми – «ІНВЕНТОРІ СЕРВІС» інвентаризаційна компанія, яка займає лідируючі позиції з 2012 року.
Пропонуємо високоякісний, оперативний сервіс, здатні проводити роботи на кількох об'єктах та у кількох регіонах одночасно. «За плечима» наших співробітників вже понад 30 000 успішних інвентаризацій, які зберегли нашим контрагентам час, засоби та нерви.
З моменту заснування нашої Компанії до нас звернулося близько 40 компаній, яким ми так чи інакше надали допомогу у проведенні інвентаризацій. Нам довіряють як невеликі підприємства, так і найбільші національні та міжнародні мережі.
Ми цінуємо Клієнтів, які цінують якість!

Ми – «ІНВЕНТОРІ СЕРВІС» інвентаризаційна компанія, яка займає лідируючі позиції з 2012 року.

Пропонуємо високоякісний, оперативний сервіс, здатні проводити роботи на кількох об'єктах та у кількох регіонах одночасно. «За плечима» наших співробітників вже понад 30 000 успішних інвентаризацій, які зберегли нашим контрагентам час, засоби та нерви.

З моменту заснування нашої Компанії до нас звернулося близько 40 компаній, яким ми так чи інакше надали допомогу у проведенні інвентаризацій.

Нам довіряють як невеликі підприємства, так і найбільші національні та міжнародні мережі.

Ми цінуємо Клієнтів, які цінують якість!

ЧОМУ МИ?

  • Тільки кваліфіковані штатні працівники.
  • Проведення робіт на кількох об'єктах, у різних регіонах одночасно.
  • Працюємо 24/7.
  • Повна автономність (нам потрібна лише розетка).
  • Конфіденційність.

Нами розроблено спеціалізоване програмне забезпечення, яке легко адаптується до потреб конкретного Клієнта, забезпечує максимальну точність перерахунку, а процес проведення інвентаризації робить прозорим та зрозумілим для Замовника.

Однією з основних наших конкурентних переваг є висококваліфікований персонал зі стажем роботи понад 6 років.

Наші співробітники здатні у найкоротші терміни з дотриманням точності та акуратності провести роботи з урахуванням специфіки Вашого бізнесу.

ЦЕ ВИГІДНО

Якщо подивитися вартість витрат на залучення сторонніх компаній, то, на перший погляд, це може здатися дорожчим. Але слід пам'ятати, що якість та швидкість залучених професійних ресурсів часом грає вирішальну роль у досягненні успіху кінцевого результату інвентаризації.

Ось основні переваги перед інвентаризацією власними силами:

  • Не потрібно комплектувати свій штат додатковими працівниками.
  • Не потрібно оплачувати понаднормові, лікарняні, відпускні, проводити навчання персоналу.
  • Середня тривалість інвентаризації зменшується вдвічі, можливість провести інвентаризація за 1 ніч у період найменших продажів.
  • Достовірність (якість) інвентаризації 90-98% (силами власного персоналу лише 55-60%).
  • Не потрібно купувати додаткові термінали збору даних, оргтехніку, програмне забезпечення до них, оплачувати технічну підтримку та ремонт.

З нами Ви заощаджуєте:

  • Робочий час керівника-організатора інвентаризації 30% від 1 місяця роботи на підготовку Наказів, Списків співробітників, технології перерахунку, бланків, організації взаємодії з ІТ-відділом тощо.
  • Час працівників, залучених до інвентаризації та їх найближчих колег у розмірі 2 днів або 10% робочого часу від 1 місяця на обговорення новин про інвентаризацію та всі незручності, пов'язані з цим.
  • Робота працівників на інвентаризації у вихідний день (нічний час) – подвійна денна оплата праці, вихідний після виконання робіт для працівників та керівника.
  • Робота працівників з обробки отриманої відомості – до 5 робочих днів.

Стаття 10. Закону про бух. облік говорить про те, що періодичність проведення інвентаризацій визначає керівник підприємства, крім таких випадків:

  • у разі зміни матеріально відповідальних осіб. Якщо йдеться про колективну (бригадну) матеріальну відповідальність, то у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів, а також на вимогу хоча б одного члена колективу або бригади (на день приймання-передачі справ );
  • у разі встановлення фактів крадіжок або зловживань, псування цінностей (на день встановлення таких фактів);
  • за судовим рішенням або на підставі належно оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації;
  • у разі виникнення техногенних аварій, пожежі або стихійного лиха (на день після закінчення явищ);
  • у разі припинення діяльності;
  • у разі переходу на складання фінансової звітності за міжнародними стандартами (на дату такого переходу);
  • перед складанням річної фінансової звітності;
  • в інших випадках, передбачених законодавством.