Оснащеність офісу – важлива складова в організації комфортного та плідного робочого процесу.

Далеко не завжди компанія знаходиться у своєму офісі, тому переїзди, всілякі переміщення техніки з приміщення до приміщення і навіть крадіжки не рідкість.

Інвентаризація в офісі, дозволить чітко розуміти стан майна: де саме воно знаходиться, скільки його, у якому воно стані, чи використовується воно за призначенням, хто за нього відповідає, а також це стимулює співробітників до дбайливого ставлення до речей.

При необхідності ми можемо зробити розробку штрих-коду для маркування ТМЦ, провести їх фотографування з метою відображення реального стану.

Під час інвентаризації в офісі Ви можете зіткнутися з такими проблемами:

  1. Географічна віддаленість об'єктів.
  2. Час проведення робіт.
  3. Автоматизація процесу.
  4. Правильна ідентифікація ТМЦ відповідно до даних бухгалтерського обліку.