Нарощування продажів товарів сегменту drogerie мережею Епіцентр, плани по виведенню в Україну бренду Village 11 Factory, онлайн-продажі EVA у березні, робота мереж під час карантину та інші новини рітейлу сегменту drogerie.
Онлайн-продажі EVA у березні 2020 року зросли на 680% рік до року Серед груп товарів, на які наприкінці березня-2020 в порівнянні з лютим зафіксовано найбільший попит у користувачів інтернет-магазину EVA.UA лідером стали товари для дому – 344%.
Зростання продажів побутової хімії становить 308%. На 299% зросли продажі товарів для догляду за дітьми і на 209% – товарів для догляду за собою. Про це RAU повідомила прес-служба мережі. Впровадження карантинних обмежень у зв’язку із поширенням в країні та світі коронавірусної інфекції, змусило багатьох людей перейти до онлайну та звернутись до інтернет-магазинів, аби задовольнити свої потреби. «Важко порівнювати період нормального життя із життям під час епідемії, коли звідусіль людей закликають сидіти вдома, а всі покупки рекомендують робити онлайн. Ми виявилися підготовленими до таких вимог, оскільки ще до кризи активно розвивали онлайн-продажі через інтернет-магазин EVA.UA.
Цифри говорили про те, що ми рухаємося в правильному напрямку. Це підтверджує і наша теперішня статистика. У березні 2020 року, порівняно з березнем 2019 року, трафік зріс на 305%, а продажі — на 680%», — говорить директор департаменту електронної комерції Лінії магазинів EVA Олена Анненко. Онлайн-продажі у березні 2020 року у порівнянні з лютим цього ж року зросли не наскільки відчутно і становлять 40%, трафік — 25%. Це пояснюється тим, що для товарної ніші Лінії магазинів EVA і лютий, і березень завжди характеризуються підвищеним попитом.