Компанія Empair, яка розвиває роздрібні мережі ISEI та MISSHA, планує в 2020 році вивести на український ринок новий південнокорейський бренд.
Про це RAU розповіла генеральний директор компанії Ануш Товмасян. “Розповісти про нього трохи докладніше ми зможемо, коли повністю реалізуємо запуск проекту.
Але скажу, що дизайн-концепт і підготовка до ремонту в найпопулярнішому ТРЦ столиці вже розпочаті”, – підкреслила вона. За її словами, наразі один з основних векторів розвитку компанії – діджиталізація та автоматизація процесів.
“Розвиваємо наш чат-бот у Viber – плануємо зробити з нього повноцінного б’юті-консультанта за всіма канонами персоналізації. У бренду ISEI є впізнаваність на рівні 26% серед клієнтів, і ми плануємо її нарощувати”, – додала вона.