Про це RAU розповів директор департаменту побутової хімії та особистої гігієни Епіцентр К Віктор Шабунін.

“Це досить амбітна цифра, враховуючи, що за прогнозами Nielsen зростання цієї категорії в Україні не перевищуватиме 10%. В онлайні плануємо зростати набагато більш динамічніше.

Думаю, можемо розраховувати на динаміку в районі 65-70% до минулого року. Серед інших пріорітетів – подальший перехід на прямі контракти з представництвами транснаціональних виробників і розвиток ВТМ”, – сказав він.

Наразі асортимент відділу побутової хімії та гігієни в Епіцентрі складає 26 000 SKU. В мережі підкреслюють, що значно сильніші в хімії, ніж в категорію догляду, тому планують її активно розвивати.

Джерело: https://rau.ua/novyni/oglyad-novyn-drogerie-beauty-2/