Мережа з продажу парфумерії та косметики EVA підписала контракти на поставку товарів під її власною торговою маркою (private label) іншим рітейлерам.
Минулого року компанія Руш (мережа EVA) запустила новий проект – експорт товарів, які виробляються під власною торговою маркою мережі (private label).
Про це на зустрічі з журналістами розповіла директор департаменту ВТМ мережі EVA Галина Ободец, пише НВ. Бізнес. «Продукція поставляється невеликим мережам в Білорусі, Вірменії та Грузії.
Зараз проводяться переговори з ритейлерами в Модові, Білорусі та країнах Африки. З мережами на території України ми не співпрацюємо», – говорить експерт.
За її словами, зараз в магазинах продаються товари під 40 власними торговими марками в різних категоріях, які випускають на замовлення мережі на фабриках на території України та за її межами.
Лідерами серед них є декоративна косметика GlamBee, LCF, Patricia Ledo, панчохи Viv’en, підгузники, а також товари жіночої гігієни. Зараз мережа магазинів Eva управляє близько 990 магазинами по всій території країни. У минулому році її продажі, за даними компанії, склали близько $500 млн.
Джерело: https://rau.ua/novyni/eva-eksport-private-label/