Національна мережа EVA поповнилася ще одним магазином у форматі beautylab. Простір краси від EVA почав роботу у київському торговельно-розважальному центрі Retroville 7 травня. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Загальна площа нового магазину в Києві становить 312,6 м², торгова — 276,1 м².
Асортимент охоплює близько 15 тисяч SKU. На відміну від традиційних магазинів EVA, у beauty lab відсутні товари для дому та побутова хімія. Натомість тут представлено розширений асортимент декоративної косметики, продуктів для догляду за обличчям, тілом і волоссям, а також парфумів, біжутерії та аксесуарів.
За попереднім записом у мобільному додатку EVA, на сайті beauty.eva.ua чи безпосередньо в магазині EVA beauty lab клієнти зможуть протестувати стан своєї шкіри та скористатися послугами візажиста. Ці сервіси є безкоштовними для власників карт лояльності «EVA МОЗАЇКА». На зустрічі з професійним візажистом клієнтки зможуть протестувати засоби для макіяжу від світових брендів, дізнатися про правильне нанесення декоративної косметики та отримати індивідуальні поради. Для тестування шкіри обличчя — а саме оцінювання її жирності та рівня зволоженості — в магазині встановлено німецький апарат PEN STATION PS100.
Стан пор шкіри визначається за допомогою спеціальної камери.
Процедури проходять із дотриманням усіх санітарно-гігієнічних вимог: фахівець EVA працює в рукавичках і захисній масці, діагностику проводить на відстані витягнутої руки. Після обстеження клієнтка отримує рекомендації щодо догляду, методів поліпшення стану шкіри та правильного вибору косметичних засобів. А приємним бонусом стане купон на додаткову знижку 5% до всіх акцій на засоби догляду за обличчям.
На базі EVA beauty lab у майбутньому планується проводити презентації нових колекцій декоративної косметики, тематичні дні брендів та майстер-класи з візажу. «Ми раді відкрити перший магазин нашого унікального для України формату в її столиці. EVA beauty lab — це не просто торговий простір, це простір любові до себе й натхнення. Ми впевнені, що формат лабораторії краси припаде до смаку жителькам Києва.
Сподіваємося, що вони радо користуватимуться непересічними послугами, які там надаватимуться, і робитимуть закупи із задоволенням. Ми працюватимемо над розширенням асортименту продукції та продовжуватимемо відкривати магазини у форматі EVA beauty lab», — прокоментувала Анна Гришина, директорка з маркетингу лінії магазинів EVA.
Источник: https://trademaster.ua/newsukraine/26962