Асоціація рітейлерів України проаналізувала чергове дослідження, проведене компанією GT Partners Ukraine, присвячене вітчизняному ринку drogerie.

Фактично в Україні існує сім великих торгових мереж в даному сегменті, тільки дві з яких – EVA і Watsons – представлені у всіх регіонах країни, конкуруючи з локальними гравцями. Їм на п’яти наступає мережа Prostor, велика частина магазинів якої знаходиться в Києві, на півдні та сході України. В столиці широко представлені чотири великих гравця: EVA, Watsons, Prostor і Kosmo. Так склалося, що київський ринок поділили між собою дві столичні компанії і два рітейлера з Дніпра.

Причому, якщо зараз в лідери за кількістю магазинів вийшла торговельна мережа EVA з її 91-ю торговою точкою в столиці, то після покупки свого конкурента Kosmo новим лідером цілком можна вважати мережу Prostor: загальне число магазинів в Києві обох операторів буде рівно 100.

Втім, мережа Watsons ненабагато відстала від своїх конкурентів. У неї в столиці 87 торгових точок. Це більше, ніж в кожному з окремо взятих регіонів країни, крім Західної України.

 Джерело: https://rau.ua/novyni/oglyad-novyn-drogerie-beauty-2